2014. július 27., vasárnap

37, Chapter

Sziasztok!
Nos, késéssel bár, de meghoztam az új részt!
Köszönöm az előzőhöz érkezett pipákat, és kommenteket, illetve a díjakat, amiket kaptam Jenzytől, és Dodotól, Raqueltől, és ~DreamerGirl~-től. 
Az eredményhirdetést is a napokban szeretném intézni, így nem sokára fény derülhet arra is, ki hogy teljesített. :)
A részről csak annyit, hogy ezzel indulnak be az események, bár ez még az eleje a történéseknek. Remélem nem lett nagyon unalmas, és igyekszem a következőt időben hozni! 
Jó olvasást, és további szép nyarat!
Ölel, Sam. :)

~*~
Christopher Higgins
Kiss You (The Vamps)
A sok tanulni való miatt, csak csütörtökre tudom felrakni a videókat, de így is hatalmas sikert arat. A srácoknak nagyon összegyűltek a rajongók, hisz következő csütörtökre már több ezer kattintásuk lesz. Döbbenten figyeljük, ahogy gyűlnek a dicsérő kommentek, és a nézettség is egyre nagyobb lesz. Ennek következtében, hogy tovább növeljük a srácok imádóit, igyekszünk elkészíteni a következő videót, a sok tanulás ellenére. Az egyik kommentelő kedvéért egy One Direction számot dolgoznak fel a srácok, és december 7-ére sikerül is felrakni. A nézettségi szám ledöbbentő, a srácok fertőzésként haladnak végig a tini lányokon, és a legtöbben bizony a hatásuk alá kerülnek. Persze sok helyről megkapják, hogy One Direction, meg egyéb utánzatok, de erre mindig csak az a válaszunk, hogy a The Vamps egy zenekar, nem pedig egy fiúbanda, mint a Backstreet Boys, vagy az ’N Sync volt anno.
Persze igyekszünk a tanulásra is gondolni, főleg James, Tristan és én. Mialatt próbálnak a srácok, én pedig a videót készítem, gyakran összeülünk tanulni. Segítünk egymásnak, kikérdezzük egymást, bármit, hogy jobban sikerüljenek a tesztek. Főleg ezen a héten, hisz most lesznek a vizsgák. Beosztva, minden napra csak egy, hisz így is elég felkészülést igényel, és jó 2 óra egy teszt. Így is szerencse, hogy csak a fő tantárgyakból kell. A hétfőt kivéve mindennap vizsgánk lesz. Kedden matek, szerdán történelem, csütörtök angol, és pénteken egy választott nyelv. Szerencse, hogy jól megy a francia, különben a miatt aggódnék leginkább.
Kedd reggel kész idegroncsként kelek fel. Alig aludtam az éjjel, igyekeztem minél többet gyakorolni, és mikor apa is úgy gondolta felkészültebb nem is lehetnék, és elküldött aludni, úgy rám tört az aggodalom, hogy alig tudtam lenyugodni. Így érhető Brooklyn reakciója, mikor meglát.
   - A büdös életbe, mi a túrót csináltál te egész este? – néz rám döbbenten a reggelinél. Bár próbáltam eltüntetni a szemem alatti karikákat a zuhany alatt, nem sikerültek. Aztán nem is érdekelt. Nem vagyok fáradt, mert a stressz eléggé ébren tart, így nem igazán érdekel, mennyire nézek ki szörnyen.
   - Szerinted mégis mit? – szólok vissza gorombán. Igaz, nem érdemli meg, hogy így beszéljek vele, de most semmivel nem tudok törődni. Mióta kibékültünk minden rendben van köztünk. Felhagytunk a versengéssel, inkább azon vagyunk, hogy közelebbről megismerjük egymást, hisz lehet, testvérek vagyunk, nem igazán ismerjük egymást.
   - Ne aggódj már ennyit! Felkészültél, órákat tanultál apával, Jamesszel, vagy magadban. Nincs miért félni! – nyugtat meg. Oké, igaza van, tényleg sokat gyakoroltam… még akkor is, ha Jamesszel nem tanultunk minden percben. Kellett pár perc kikapcsolódás, még akkor is, ha a vizsgákról volt szó.
   - James ma is érted jön? – vált témát apa, valószínűleg hogy elterelje a figyelmem, legalább pár percre. Hangjában van valami, ami miatt fel is kapom a fejem, és kérdőn nézek rá, de csak egy ártatlan tekintet néz vissza a bögréje fölött.
   - Azt hittem ez nem zavar… - válaszként csak megvonja a vállát, mintha csak érdeklődött volna, de mivel továbbra is figyelem, csak kiböki:
   - Nem is. Legalább nem kell fizetned a benzint, se nekem. És tényleg nincs bajom a sráccal, de… nem töltesz kicsit túl sok időt vele? Mostanában is, ha itt volt csak elzárkóztatok a szobádba ”tanulni” – a szó kihangsúlyozásáért még macskakörmöket is rajzol a levegőbe, mire csak felnevetek.
   - Ne aggódj apa, túlságosan lefoglaltak az aggodalmaim a vizsgával kapcsolatban, hogy lefeküdjek vele! – megdöbben nyílt kijelentésemen, és hirtelen szólni sem tud. Szerencsémre kintről felhangzik egy kocsi dudája, jelezve, hogy a fuvarom megérkezett. – És ez a végszavam! – pattanok fel a székről, majd gyorsan magamra kapom a kabátom, és a cipőm, de még visszanézek a konyhába. – Szurkoljatok! Ja, és apa, addig nem kell félned, míg vizsgázok… utána meg ki tudja? – kacsintok rá, s kifelé menet még hallom felcsendülni Brooklyn nevetését, ahogy apa arcára pillant.
***
Mrs. Perkins körbejárva a termen kiosztja a feladatlapokat, vagyis inkább füzeteket. Huszonöt oldalból áll, ami számomra horror, ha matekról van szó.
   - Remélem gyerekek mindenki felkészült! Tudjátok, telefonokat, iPad-et, Tabletet, és minden egyéb elektronikus dolgot kikapcsolni! Az asztalon maximum íróeszköz lehet! Tedd el a tolltartód, Jimmy! – szúrja közbe, mire Jimmy Costello lemondó sóhajjal pakolja táskájába az említett tárgyat. Szegény, így már biztos megbukik, de hogy is lehet annyira amatőr, hogy a tolltartójába teszi a puskáját? – A tesztet két részletben fogjátok megoldani. Van két órátok, nincs megszabva, hogy meddig kell eljutnotok, tetszőleges sorrendben oldjátok meg a feladatokat, szóval ne siessetek el semmit, gondoljátok végig a dolgokat! Utána kimegyünk 15 perc szünetre, és folytatjátok, újabb két órán keresztül. Ha valaki hamarabb végez, nem járkál, megvárja, míg lejár az idő. Segítséget nem nyújthatok, beszédet nem akarok hallani, ha valakit rajtakapok, az egész osztály újra írja! – néz végig mindenkin szigorúan, majd miután mindenki asztalára leteszi a füzetet a padok elé áll, és végignézve az osztályon ellenőriz mindent. – Rendben, akkor megvolnánk! Sok sikert kívánok mindenkinek! – vet egy pillantást az órájára, majd fel ránk. – Kezdhetitek is!
Szinte egyszerre mozdul mindenki, s nyitja fel a füzetet, miután felírtuk a nevünket és osztályunkat a lap elejére. Nagy levegőt véve kezdem olvasni az első feladat adatait, és innentől kezdve a világ nem is létezik számomra. Igyekszem felidézni az összes tudásom, apám és barátom tanácsait, és minden egyebet, amit az elmúlt években tanultam. A teremben szinte teljes a csend, a lapok zörgésén és tollak kattogásán kívül semmi hang nincs. Pillanatoknak tűnik az első két óra, és kétségbeesetten veszem észre, hogy a feléig is alig jutottam el a füzetnek. A szünetben kiülök az egyik folyosón található padra, és igyekszem lenyugtatni magam. Nem akarok messze elsétálni, mert a végén nem érek vissza, pedig szívesen megkeresném James-t, hogy neki hogy sikerült eddig. Kezemet tördelve lépek vissza a terembe a szünet után, és új erővel látok neki a teszt második részének. Minden idegszálam a feladatokra összpontosít, és magamat is meglepve gyorsan haladok végig a lapokon, ébredező reménnyel, hogy akár jól is sikerülhet. Bár az utolsó feladat okoz némi fejtörést, sikerül rájönnöm a megoldásra, és tíz perccel hamarabb végzek is, mint azt kellene. Nagy megkönnyebbüléssel nyújtom be a füzetem a tanárnőnek, és még nagyobb mosollyal az arcomon lépek ki a teremből.
Végignézve a folyosón ismerős arcot keresek, és meg is találom Tristant, és James lefelé jönni a lépcsőn. Eléjük szaladok, és örömömben barátom karaiba vetem magam.
   - Sikerült! Sikerült, sikerült! – éneklem, mit sem törődve James meghökkenésével. Hamar leesik neki, hogy mi is történik vele, így felnevet, és kicsit eltol magától.
   - Ennek örülök! Bár nekem nem biztos, hogy jó lett – húzza el a száját.
   - Nyugi, biztos sikerült, de ha mégsem a többi tárgy még felhozhatja a pontszámod – nyugtatom, majd Tris felé fordulok. – És neked milyen lett?
   - Nem volt vészes. A matek mindig jobban ment. A töritől jobban tartok.
   - Azzal sem lesz gond! – nyugtatom őt is. – Most pedig irány haza! – szerencsére a vizsgák után szabad a pálya, nem kell maradnunk, adnak időt, hogy felkészüljünk a holnapra.
A srácok támogatják is ötletem, és együtt vesszük az irányt a parkoló felé. Miután elköszönünk Tristantól azzal, hogy tanuljon ma mindenképp, és szóljon, ha segítség kell, James kocsijához lépegetünk.
   - Igazából ünnepelhetnénk is! – nyitja ki nekem a kocsiajtót barátom, én pedig kérdőn fordulok meg, hogy felnézzek rá.
   - Még hátra van három vizsga! Korai az ünneplés! – húzom fel a szemöldököm.
   - Tudom. De a matekon túl vagy, és ez volt a legnagyobb kihívás számodra – magyarázza, és közelebb lép. Karjait a derekam köré fonja, és úgy hajol közelebb. – Szerintem megérdemled a pihenést egy kicsit. A törit úgyis jobban tudod – motyogja, és gyengéd csókot lehel ajkaimra. Óvatosan viszonzom, de mielőtt nagyon belemelegednénk, és elveszteném a fejem, óvatosan eltolom magamtól a srácot.
   - Talán megérdemelném, de nem lehet. Fontosak ezek a vizsgák, James! – lemondóan felsóhajt, de utolsó próbálkozásként szempillái alól pillant rám, hátha meggondolom magam. – Biztos? – Egy rövid pillanatig elgondolkodom, annyira szépen tekint rám kék szemeivel, de megemberelem magam, és jelentőségteljesen nézek rá.
   - Igen James, biztos! – mosolyodom el, mire felsóhajt, és hátrébb lép, hogy be tudjak ülni. Megkerülve a kocsit ő is elfoglalja a helyét, és kicsit talán csalódottan, de hazafuvaroz.

Ahogy James is mondta, a matek volt számomra a legnagyobb kihívás. A történelemmel és az angollal sokkal könnyebben bánok, bár a franciával szintén akadnak problémák, összességében jól sikerülnek a tesztek. Pénteken a vizsga után úgy döntünk, elmegyünk valahova kiereszteni a gőzt. Megérdemeljük az ünneplést, és ránk is fér egy kis szabadság. Így miután James hazavisz, azonnal a zuhany alá vetem magam, és neki állok készülődni. Mikor már a hajamat szárítom, a telefonom csengésére figyelek fel. Kikapcsolom a masinát, és sietve kutatok a telefonom után.
   - Igen?! – szólok bele, miután végre megtaláltam a táskám alján. Nem néztem meg ki hívott, de nem lepődöm meg, mikor barátom hangját hallom meg a vonal túlsó végén.
   - Szia, Kicsim! Tudom úgy volt, hogy érted megyek, de ide tudnál jönni? Eléggé fontos lenne – hangja titokzatos, már épp rákérdeznék, hogy nem történt-e valami baj, mikor hozzá teszi: - Nincs semmi baj, mindent elmagyarázok majd, csak gyere ide! – ismétli meg.
 - Oké, tíz perc, és ott vagyok – válaszolom bizonytalanul, és kinyomom a telefont. Apró aggodalommal szárítom meg sietve a hajam, hogy mégse fázzak meg a decemberi időjárásban. Igaz, az első hó még nem esett le, ami megdöbbentő is, de mondjuk inkább szerencsének, hogy nincs miért aggódni az úton. Elköszönök a szüleimtől, és már úton is vagyok Jamesék házához.
   - Mondd, hogy Connor nem törte el megint az ujjait! – támadom le barátomat, mikor hosszú kopogások után végre kinyitja az ajtót. Választ sem várva masírozok el mellette, be a házba, de a látványtól le is gyökerezik a lábam. Az egész banda, és James anyja, Clara is ott ül a nappaliban, két számomra ismeretlen férfival együtt. Az egyik lazán öltözve farmerben, és vastag pulóverben ül Clara mellett, egészen közel hozzá, ebből gondolom, hogy ő lehet a barátja, Robert, akivel sajnos még nem volt alkalmam találkozni. A másik férfit fekete öltönye, és hozzá passzoló fekete-fehér sávos nyakkendője komoly külsőbe burkolja, azonban arca minden komolyságot mellőz. Egészen fiatalnak mondanám a hivatalos ruhákhoz képest, 27-28 évesnél nem lehet több. Sötét haja, tökéletes összhangban van napsütötte bőrével, mintha a pasi a Karib-szigetekről tért volna vissza a borús Londonba. Széles mosollyal, szürke szemeiben barátságos csillogással tekint felém, mintha alig várná, hogy megismerjen. Kérdő tekintettel fordulok hátra Jameshez, aki közvetlenül mögöttem várja, hogy valaki megszólaljon.
   - Miről maradtam le? – nézek rá összezavarodva, majd vissza a társaságra, mire az idegen férfi töri meg elsőnek a csendet. Feláll, és lendületes lépésekkel elém sétál kezét kézfogásra nyújtja.
  - Szia, Christopher Higgins vagyok, remélem, tegeződhetünk! – mosolyog rám csábosan, és ösztönösen felötlik bennem, vajon hány nőt szédített meg ezzel a mosollyal.
   - Maya Ross – rázom meg bizonytalanul a kezét. A nevét legalább tudom, de továbbra sem értem, mégis miért van itt. Ő azonban, mintha már régóta ezt várta volna, felismerés csillan a szemében, és mindent tudóan rám mutat.
   - Szóval te vagy Maya! Te csinálod a videókat! Gratulálok, nagy tehetséged van hozzá! – ennek köszönhetően csak még jobban összezavarodom, és kétségbeesett pillantással tekintek barátomra, hogy magyarázza már végre el, mégis ki ez a csávó!
   - Maya, Chris a YouTube-nál dolgozik. A banda miatt jött.

10 megjegyzés:

  1. Whoo nagyon jó egyáltalán nem unalmas Imádom várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök neki! :D Sietek a következővel! :)

      Törlés
  2. Drága Sam,

    Rendkívül örülök a banda sikereinek! Főleg, mivel december 7-e történetesen a születésnapom, szóval igazán bizarr élmény volt egy blogregényben viszontlátni - persze a legpozitívabb értelemben.
    Viszont őszintén megvallva, mint igazi James rajongót, sokkal jobban izgat kettejük kapcsolata, mint a vizsgák. Bár a fejezet minőségén semmit sem rontott az iskolai életük lefestése, mégis hiányoznak nekem azok az idők, mikor nem apró csókokból és elejtett megjegyzésekből kellett gazdálkodnom, hanem szikrázott körülöttük a levegő, és köröm csócsálva találgathattam, hogy mi lesz ebből. Nem kívánom, hogy elromoljon a kapcsoltuk és újra a dolog döcögős részénél tartsanak, viszont már kíváncsi vagyok rá, hogy vajon mikor kerül újra előtérbe Maya és James viszonya.
    Nem is tudom pontosan, hogy mi gondoljak erről a Higginsről... James szűkszavúságából nem derül ki, hogy az ő érkezése jó vagy rossz hatással lesz a zenekar jövőjére. Talán a Mayához intézett megjegyzései engednek arra következtetni, hogy felemelő híreket hozott az újdonsült sztároknak. Remélem, hogy ez nem fogja elvenni James eszét... és az a csalódottság is. Azt hiszem, hogy a vágyaim hamarabb teljesülni fognak, mint szeretném. Vagy teljesen összekutyultam a dolgokat? Meglehet. :)
    Ismét tapsikolva ujjongtam, amiért új fejezet érkezett, valószínűleg lassan megszokják ezt a viselkedést az itthoniak is. :) Remélem, hogy minél hamarabb sikerül majd hoznod a fejezetet, de mint azt tudod, semmiképp sem szeretnélek siettetni.
    Neked is további kellemes nyarat kívánok!

    Millió puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bia,

      Milyen kellemes meglepetések! :D Egyébként a december 7-e nem az én ötletem volt, hanem a valóságban akkor rakták fel a videót a srácok. Bár nem mindig, de igyekszem követni a videókat.
      Értem mire gondolsz, és ezt ki is fejtettem már neked e-mailbe, ahogy azt is, hogy nem kell aggódni, nem felejtődik el a szerelmi szál a történetben. Akárcsak a banda, Maya és James kapcsolata is felfelé ível. De nem árulok el titkokat. Majd kiderülnek. ;)
      Örülök, hogy ennyire vártad a részt, remélem a következő is legalább ennyire fog tetszeni. Sietek vele!

      Ölel, Sam. :)

      Törlés
  3. Woow! Ezt a részt is imádtam, kíváncsi vagyok, hogy mit akarhat a srácoktól :)
    Borcsesz :*

    VálaszTörlés
  4. Kedves Sam!

    Hát hú, úgy néz ki, be indulnak a dolgok. :) Egy kicsit csalódott voltam, hogy a rész zömét a vizsgák tették ki, hiszen az iskolánál sokkal jobban érdekelnek a bandával kapcsolatos dolgok. Persze, a viszgákat is le kellett írni és igazán örülök, hogy Mayának jól sikerültek. (És persze, míg a viszgákról olvastam örültem a fejemnek, hogy nyár van és nem kell nekem is ilyen hányattatásokon túlesnem.)
    De a végére elmúlt a "banda-hiány"-om, hiszen... Hátszóval... Elképesztő! Egy ember a YouTube-tól! Ez csak jót jelenthet, remélem, tovább csavarod a szálakat és igyekszel a következő résszel.

    Üdv,
    Maffia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Maffia!

      Igen, tudom, hogy nem volt a legizgalmasabb rész, de nem akartam megfeledkezni a valódi életükről, így úgy gondoltam leírom ezt is. A dolgok kezdenek beindulni, ahogy mondod, és remélem nem fogok csalódást okozni. :)
      Sietek a következővel, nem váratlak titeket.

      Ölel, Sam. :)

      Törlés
  5. Drága Sam!

    A fejezet elején a sok vizsga újra felidézte bennem, hogy nem egészen két hónappal ezelőtt ugyanezt éltem át - csak még idegesebben -, így maximálisan át tudtam érezni Mayáék helyzetét és az izgulásukat. Idegőrlő minden egyes nap felkelni és bemászni egy vizsgára, megírni, pánikolni, mert nem tudod, kivánszorogni a teremből, onnan haza, délutáni aludni, majd másnap végigcsinálni ugyanezt.
    Igazából azt imádom nagyon a történetedben, hogy bár ott van benne a jelentő szerelmi szál, na meg a banda sorsa, mégsem felejted el, hogy emellett a szereplők gimnáziumba járnak, teljesen természetesen és mesterien csempészed bele a fejezetekben az iskolát is. És mindezt olyan hitelességgel és könnyedséggel, hogy öröm olvasni.
    Mr. Ross valószínűleg reggel enyhe szívrohamot kaphatott a lánya megjegyzésétől, James helyében én kezdenék tartani, hiszen egy apa sem viseli el, ha egy pasi már minden téren ismeri az ő hercegnőjét. Az én apum hasonló helyzetben szerintem azonnal fogta volna a puskáját, miután ez kiszaladt a számon és elhagytam a házat. Akárcsak az iskolai, az ilyen aprócska családi jeleneteket is imádom, annyira élethűek, teljesen bele tudom élni magam minden percébe.
    És végre a banda körül is beindult valami, őszintén mondom, egy Youtube-nál dolgozóra nem számítottam, pedig elég sok minden megfordult a fejemben. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra és arra is, hogy ezek után mit fogsz kihozni a történetből, merre fog haladni James, Maya és a banda sorsa. :)

    Ölel,
    Riri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Riri!

      Nagyon örülök, hogy megértetted a fejezet lényegét, hisz nem hagyhatom, hogy eltűnjön a normális életük. Sosem szerettem, ha egy történetben a sok esemény mellett szinte elfelejtődnek a dolgok. Egy-két szereplő csak úgy eltűnik, szó sem esik róla, vagy elfelejtenek bizonyos történéseket, és az olvasónak szerintem ez feltűnő. Vagyis... nekem az, ezért szoktam ügyelni, hogy kapjanak szerepet a mellékszereplők is, például az iskola bizonyos diákjai, a család, a banda tagok. Bár néha nálam is előfordul, de igyekszem mindig figyelni ezekre a részletekre.
      Mr. Ross őszintén szólva az egyik kedvenc szereplőm lett. Gyakran kifogok magamnak egy mellékszereplőt, akit nagyon bírok, például itt Nick, vagy Phil Ross. :) Így nem hagyhattam ki egy kis apa-lánya jelenetet. :D
      A banda ügyei lesznek leginkább a középpontban a történet másik szakaszában, hisz az elsőben leginkább Maya, és James kapott szerepet, az volt a lényeg. Most, hogy a kapcsolatuk felhőtlen, és rózsaszínködös, tudok időt szánni a bandára. :D
      Igyekszem a folytatással, valószínű hamarabb is érkezik, mint szokott. :)

      Ölel, Sam. :)

      Törlés