2014. június 15., vasárnap

Jelentkezés lezárult

Sziasztok! :)
Mint tudjátok, a versenyre való jelentkezés lezárult éjfélkor. Akik akartak jelentkezni, de kifutottak, azokat nagyon sajnálom, a versenyzőknek meg sok sikert a munkákhoz! Összesen 26 ember jelentkezett, van aki mindkét számban kipróbálja magát. Már néhány fejlécet, illetve egy novellát meg is kaptam, aminek nagyon örülök, és jó volt nézegetni miket alkottok. :) Azoknak, akik még nem küldték el munkájukat üzenem: Július 20-ig van idejük. Az több mint egy hónap, szóval szerintem lesz ideje mindenkinek gondolkodni, és dolgozni. :) És be is mutatnám a jelentkezőket: (Ha bármit elírtam, szóljatok!)

Novella:

Fejléc:

Sok sikert kívánok mindenkinek! :)

Illetve lenne még néhány közölni valóm. Az egyik, hogy sikeresen első helyezett lettem A We are Alive! fejlécversenyén, aminek nagyon örülök! :D Itt az oklevél, illetve megmutatom nektek a fejlécet is, amivel indultam. Az oklevelet a díjak menüpontban láthatjátok, ha érdekel.



Illetve köszönöm Agatha Hestya-nak a díjat, és a blogajánlót és interjút. :D KATT, olvassátok el ti is, és nézzetek körül az oldalán!
És, amiről még beszélnem kell, az a rész. Nos, mivel vége a sulinak, és az utána lévő programomat is letudtam, neki tudok végre kezdeni, így azt tudom mondani, hogy a következő rész a jövőhét, vagy azutáni hét folyamán érkezik, de pontos napot nem tudok mondani. Sajnálom a sok késést, remélem még nem utáltatok meg emiatt, de nem akarok semmit összecsapni. :)
A versenyzőknek még egyszer sok sikert, a részt pedig amint tudom, hozom. ;) Majd jelentkezem!

Sam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése