2014. augusztus 12., kedd

Sam jelentkezik

Sziasztok olvasók!
Nos, nem szoktam ilyet kérni, és igazából most sem ez a szándékom, inkább csak közölnék valamit. A Csak egy kritika tőlem, neked c. blogon megrendezett versenyen jelentkeztem a Legjobb író kategóriában. Magam is tudom, hogy nem én vagyok a legjobb, de egy próbát azért megér! Szóval ha gondoljátok nézzetek be, és szavazzatok! :)
Egyébként, két dolgot elfelejtettem megosztani veletek, pedig számomra hatalmas öröm volt! :D Az egyik, hogy ugyanezen a blogon megrendezett fejlécversenyen első helyezést értem el! Annyira örültem, majd kiugrottam a székemből! Egy másik versenyen is részt vettem, ez - talán a legrégebbi olvasóm - Bia Joy által lett megrendezve. És második lettem! :D Annyira örültem a helyezéseknek, hogy muszáj volt megosztanom veletek, nem is tudom hogy mehetett ki a fejemből!
A nyerteseknek készülnek az ajánlók, és interjúk, illetve a tárgynyeremény is lassan fel lesz adva! A következő részbe már bele is kezdtem, igyekszem ezt is jó hosszúra írni!
Nos, mindössze ennyit akartam. Szavazzatok, ha gondoljátok, nem sokára jelentkezem! ;)
Ölel, Sam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése